pl

Marcin Bystry

Urodzony gospodarz i wielki pasjonat branży hotelarskiej i gastronomicznej. Absolwent Wyższej Szkoły Hotelarstwa i Gastronomii w Poznaniu. Service Excellence założył, aby móc wdrażać zdobytą wiedzę i doświadczenie na polskim rynku. W hotelarstwie i gastronomii łączy fascynację do umiejętności zawodowych, wysoką orientację na Gościa, doskonałą obsługę, życzliwość oraz zamiłowanie do wysokiej jakości produktów w jedno. Takie podejście nadal stanowi rzadko spotykane połączenie w Polsce. Swoje 12-letnie doświadczenie zdobywał w krajach Europy, tj. w Szwajcarii, Francji, Szkocji, Austrii, oraz w Polsce. Pracował w sztandarowych sieciach hotelowych oraz luksusowych hotelach prywatnych, czy w restauracjach odznaczonych prestiżową gwiazdką Michelin (1* i 2** Michelin). Zarządzał obiektami hotelarskimi i gastronomicznymi w Polsce oraz był szefem kuchni w renomowanych restauracjach. Swoje zagraniczne doświadczenie zawodowe zebrał w najlepszych hotelach w Szwajcarii miedzy innymi w Tschuggen Grand Hotelu (5* Superior), w Park Hotelu Vitznau (5* Superior), Grand Resort Bad Ragaz (5* Superior) oraz w Hotelu Chasa Montana (4* Superior), gdzie pracował z wzorcowymi systemami jakości oraz z najbardziej znaczącymi standardami w branży – Leading Hotels of The World, Swiss Deluxe Hotels, Quality our Passion, Relais & Chateaux a także zgodnie z normą ISO 9001. Przez wszystkie lata starał się nabyć jak najszerszą wiedzę ze wszystkich działów hotelu, tak aby móc ją wykorzystać na rodzimym rynku.